گوشه دیلمان…

نوامبر 25, 2010 at 5:20 ب.ظ. 6 دیدگاه

تمرین گروه که تموم میشه. امیر میاد کنارمون می شینه. کنار من و روح الله. عکس هام رو گرفتم و خیالم راحته و دوربینم رو غلاف کردم. به امیر میگم من لاواستوری (+)رو خیلی دوست دارم. می شه با سه تار نواخت؟ یه خورده رو صندلیش جابه جا می شه و انگشت اشاره اش رو می کشه روی سیم ها. و شروع می کنه به نواختن… و من دارم به هنر فکر می کنم. به معجزه اش. چند روز پیش امیر به من میگه عکس هات منو میبره یه جاهای دور و من الان موندم در جوابش چی بگم با این صدای سازش… دوباره شروع می کنه. این بار قراره چراغ ها خاموش باشه. می نوازه. دستش رو سیم ها حرکت می کنه. یه جایی وسط ساز. درست پایین ترین سیم. نمی دونم چی میشه توی اون یک لحظه که منو به روزهای خیلی دور می بره. به روزهای  رها و سبک.  ولی با همه اینها گیجم.  حسش خوبه. آرومه. گوشه دیلمان. کندن سیم گوشه دیلمان…

Entry filed under: Uncategorized.

خدایا! ممنون که هستی…

6 دیدگاه Add your own

  • 1. سكوت  |  نوامبر 26, 2010 در 10:48 ق.ظ.

    سلام نبي جان
    چرا ديگه اونجوري كه هميشه بودي نمي نويسي
    چت شده“““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““؟؟؟؟؟؟

    مگه الان موسيقي هم كار مي كني????
    اما خوشحالم كه هنوز هستي

    پاسخ
  • 2. ميم  |  نوامبر 26, 2010 در 10:55 ق.ظ.

    آواز ديلمان

    پاسخ
  • 3. مغز متروک  |  نوامبر 29, 2010 در 6:17 ب.ظ.

    این روزا اگه طوفان هم پشتمون بزارن یه قدم جلو نمیرم .
    لاواستوری که دیگه جای خود داره
    خوابم میاد بهرامی جان

    پاسخ
  • 4. كيقباد  |  دسامبر 21, 2010 در 8:29 ق.ظ.

    چطوري جناب نبي خان ؟ انشالله كه خوب و خوش باشي . گفتم احوالي ازت بگيرم . وبلاگي داشتم كه محذوف شد ! اما حالا مجددا» مينويسم گاهي هم سري به ما بزن .

    پاسخ
  • 5. ف-ص  |  ژانویه 1, 2011 در 2:27 ب.ظ.

    سلاااااااااااااااااام غریبه آشنا خوبی؟ خوشی؟ نبینم گرفته باشی!!! نبلو جان حسابی بزرگ شدی هااااا !!!!…………یه 6 -7سالی میشه ندیدمت؟ همه در اوج هم به افسرده گی و روز مره گی دچار میشن پس امیدوار باش چون ما در اوج بدبختی سراسری باز هم لبخند رو فراموش نکردیم و هنوز کسانی مثل تو دل و دماغ نوشتن دارن. بدرود.

    پاسخ
  • 6. تبعیدی  |  فوریه 28, 2011 در 1:53 ب.ظ.

    سلام … نمی دونم چرا دارم این کامنت رو می زارم ولی با خوندن وبلاگت احساس می کنم با آدم جدیدی رو به رو شدیم که مطمئنا همکار به یاد موندنی ای میشه …. ایشالا خدا صدای دلت رو بشنوه و از ته دل بخندی … یا علی

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



