خدایا!

اوت 28, 2010 at 12:27 ب.ظ. 14 دیدگاه

خدایا نمی دونم خبر داری یا نه، اما اینجا، روی زمین، حرف های مهم رو باید کتبا نوشت. برای حرف شفاهی ارزشی قائل نیستن. گفتم شاید اون بالا هم اینطوری شده اخیرا. این طوری شده که خیلی وقته ازم سراغی نمی گیری.

گفتم کتبا بنویسم که:

خدایا از پل شدن خسته شدم. بنده هایت بی رحم شده ان. خدایا خودم در کتابت خواندم که  گفتی «ان مع العسر یسرا. چرا نمی رسه اون روز یسر؟

خدا خیلی ها رو دیدم که  تو رو دوست ندارن، حتی وجودت هم باور نداشتن. اما تو دوسشون داشتی، حواست بهشون بود، مواظب بودی بهشون سخت نگذره… ولی من که دوستت داشتم چرا؟ خودتم این رو خوب می دونستی چقدر به بودنت اعتقاد دارم. پروردگارم! تاوان کدوم اشتباه و گناه هست که سالها دارم هرچی میدوم به مقصد نمی رسم. اصلا حواست به من هست؟

خدایا خودت گفتی بهترین شما پرهیزکاران شما هستند. هیچکس ندونه خودت حساب و کتاب گناه های کرده و نکرده ام روداری. ما که با هم تعارف نداریم. داریم؟ پس چرا همیشه مثل خری هستم که توی گل گیر کرده؟ اجر و مزدت همینطوریه؟

خدایا خیلی وقته خنده هام شده فقط کش اومدن ماهیچه های صورتم. خنده هام وصل نیست. ارتباطشون قطع شده با دلم. لطفا کمی بهترش کن.

خدایا یادم نمیاد توی کتابت یا جای دیگه خونده باشم که گفته باشی هدفت از آفرینش زجر بنده‌هات باشه. اما این روزها این طوریه حداقل برای من.  پس کاش قید کرده بودی. تا حساب کار دستم بود. برای خوب شدن اوضاع تلاشی نمی کردم و می دونستم کلا  زندگی همین هست.

خلاصه خدایا، روز های خوبی نیست. کمی رحمان تر باش

Entry filed under: Uncategorized.

انقلاب که شد… گوشه دیلمان…

14 دیدگاه Add your own

  • 1. hamid.sh  |  اوت 30, 2010 در 9:53 ق.ظ.

    سلام
    شاید دعای مو که قالب سی وبلاگم درس نکردی پشت سرت هست..؟
    ولی نه خداییش آدم خوبی هستی اگه بدیهات رو کنار بزاریم..
    تو خوبی
    شاد باش

    پاسخ
  • 2. انجمن ادبی انارستان  |  اوت 30, 2010 در 12:04 ب.ظ.

    زنده باش رفیق که زندگی به سرزندگیت احتیاج داره …
    و جلسه ی 6 اُم ما …
    بیا

    پاسخ
  • 3. مریم  |  سپتامبر 14, 2010 در 8:30 ب.ظ.

    وبتو دوس دارم

    پاسخ
  • 4. انجمن ادبی انارستان  |  سپتامبر 15, 2010 در 8:11 ب.ظ.

    درود
    هشت واره ای کمی دیر ….

    پاسخ
  • 5. فرزانه د  |  سپتامبر 22, 2010 در 11:42 ق.ظ.

    سلام! تولدت مبارك!

    پاسخ
  • 6. مرتضی  |  سپتامبر 23, 2010 در 8:12 ق.ظ.

    برای رسیدن باید تلاش کرد
    خدا هیچ وقت بندش رو فراموش نمیکنه
    وامتحان و امتحان ….

    پاسخ
  • 7. مثل همه!  |  سپتامبر 23, 2010 در 11:57 ق.ظ.

    گفت كه ديوانه نئي،لايق اين خانه نئي
    رفتم و ديوانه شدم،سلسله بندنده شدم…
    اشكال از سمت چپ بدنته رفيق نا رفيق ما!

    پاسخ
  • 8. انجمن ادبی انارستان  |  سپتامبر 23, 2010 در 12:08 ب.ظ.

    نهمین نشست انجمن ……..

    پاسخ
  • 9. كيقباد  |  اکتبر 24, 2010 در 8:41 ق.ظ.

    البته در جايي از كتاب آسماني فرموده اند :
    ولقد خلق الانسان في كبد …
    ترجمه شده است : براستي كه انسان را در رنج و سختي آفريديم !

    روزگار ماها كه خيلي با اين آيه مطابقت داره ولي نميدونم اين آيه آيا شامل انسانهاي خلق شده در كشور سوييس هم ميشود يا نه ؟!
    البته برخي معتقدند آنها هم در رنج و سختي اند اما بگونه اي ديگر .
    فلذا همه در رنجيم اما اين كجا و آن كجا !
    خواستم به اين بهانه سلامي عرض كرده و احوالي پرسيده باشم .
    تندرست باشيد .

    پاسخ
  • 10. پسر همسایه  |  اکتبر 25, 2010 در 9:28 ب.ظ.

    موفق باشی پسر همسایه.

    m.a

    پاسخ
  • 11. انجمن ادبی انارستان  |  نوامبر 1, 2010 در 11:43 ق.ظ.

    درود …

    هفته های چهاردهم و پانزدهم

    پاسخ
  • 12. رها  |  نوامبر 19, 2010 در 4:26 ب.ظ.

    من بخدای شما مثل شما معتقد نیستم اما بگم که خداتون((رحمان تر))هست و قرارم نیست بابت کاهایی که میکنی مزد کف دستتون بذاره بلکه مزدتون همون بکن نکن هایی که اون میگه وگرنه شما گمراهی بیش نبودید!اینارو با تموم بی اعتقادیهام میگم!شما بندگی کنید ،اوشون بلدن چطور خدایی کنن!!!

    پاسخ
  • 13. س ح ر  |  نوامبر 19, 2010 در 9:07 ب.ظ.

    قرار بر نوشتن نداری؟

    پاسخ
  • 14. بيژن  |  ژانویه 24, 2011 در 9:41 ب.ظ.

    سلام ما رو بردي تو خاطرات دهه شصت

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



