پدر می دونی امروز روز پاسدار بود

ژوئیه 15, 2010 at 3:25 ب.ظ. 7 دیدگاه

سلام پدر

امروز روز پاسدارِ. اگر بودی فکر کنم به سمیناری، همایشی، چیزی دعوت می شدی. همین ها که زرشک پلو با مرغ میدن  با نوشابه خنک و … اصلا ولش کن اینجا راحت نیستم حرف هام رو بگم. بهترین جا همون کنار مرمر یک متر و نیمی هست  برا درد دل هامون.

راستی  اون روز یکی از دوست هات رو دیدم. برای اولین بار بود منو می دید. وقتی منو شناخت، اونقدر بغض داشت که اسمش هم یادم نموند. می گفت منو بابات سر فحش دادنم به پاسدار ها  آشنا شدیم.  می گفت اون زمان  لباس فرم بیرون از سپاه نمی پوشیدی. می گفت اهل لات بازی و اینا نبودی. اونم از همه جا بی خبر هرچی دهنش  اومده به پاسدارا می گه. درست روزهایی اول انقلاب. وقتی که پیاده شده بودی راننده بهش می گه  که تو پاسداری. دوستت می گفت دیگه فاتحه خودم رو خونده بودم وقتی جریان رو فهمیدم . خلاصه می گفت روز بعد توی بازار همدیگه رو دیده بودین و زده بودی پشتش و ترسونده بودیش و بعد زدی زیر خنده و شده بودین رفیق فابریک. پدر چه خوشحال شدم این رو شنیدم. چقدر خوشحال شدم انسان بودی.  خوشحالم یک دنده نبودی. چقدر خوشحال بودم مهربان بودی به اندازه همه نامه هات

Entry filed under: Uncategorized.

روزی روزگاری چلچراغ انقلاب که شد…

7 دیدگاه Add your own

  • 1. سارا  |  ژوئیه 15, 2010 در 3:32 ب.ظ.

    روز پاسدار مبارک.ینی تبریک به پاسدارای واقعی.به کسایی مثل پدر تو

    پاسخ
  • 2. SaM  |  ژوئیه 15, 2010 در 3:53 ب.ظ.

    من اول خوندم:)
    اول هم کامنتیدم!اولین کامنت:دی

    پاسخ
  • 3. الهام - روح پرتابل  |  ژوئیه 19, 2010 در 7:21 ب.ظ.

    چقدر به این پاسدارهای واقعی نیاز داریم این روزها…!

    پاسخ
  • 4. عبدالحسین ستوده  |  ژوئیه 31, 2010 در 7:26 ق.ظ.

    سلام نبی ……….. خوبی ؟ خیلی وقته ندیدمت سه چار سالی میشه ………اونوقتا میومدم ÷یش جواد عارفی و ویولن تمرین میکردم ……….. . هنوز لحن حرف زدنت و چهره ت تو ذهنمه ……… عکست رو دیدم تو وبلاگ ……. راستی کجایی و چه میکنی ؟
    میدونم خیلی جاها رفتی و نوشته هات هم میگن که نبی دیگه ای هستی ، عکس های خوبی هم میگیری ……… به امید موفقیت بیشتر و بیشترت…… .
    به من هم سر بزنی خوشحال میشم

    پاسخ
  • 5. فاطمه  |  اوت 6, 2010 در 2:09 ب.ظ.

    سلام
    روز پدرت به اون و همه ی اونای که مفهوم آدم بودن بودن مبارک

    پاسخ
  • 6. رها  |  نوامبر 19, 2010 در 4:18 ب.ظ.

    خدا رحمتشون کنه!

    پاسخ
  • 7. salam_365  |  دسامبر 6, 2010 در 9:20 ق.ظ.

    هنوزم اعتقاد دارم پدرتون بهتون افتخار میکنه

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



